Środa, 20. Marzec 2019

Wczasy kondycyjno-odchudzające

NOWOŚĆ !!! SLAVICA DANCE - słowiańska dusza i muzyka połączona z nowoczesnością. Slavica Dance to połączenie elementów tańca ludowego z nowoczesnymi formami fitness a zatem dobra zabawa, spalanie kalorii oraz modelowanie sylwetki.

Wczasy kondycyjno - odchudzające to propozycja dla osób, którym zależy na zdrowiu, kondycji i zmianie nawyków żywieniowych, przy jednoczesnej poprawie samopoczucia i wyglądu.

To program, który w oparciu o bogaty zestaw zajęć oraz dobrze zbilansowaną dietę skutecznie pozwala obniżyć wagę ciała oraz poprawić sylwetkę.

Wczasy odchudzające w Centralnym Ośrodku Sportów w  Cetniewie to praca nad sprawnością, siłą mięśni.

To droga do sprawnego, szczupłego ciała, Ciała Sportowca.

W cenie pakietu oferujemy Państwu :

  1. noclegi w pokojach 1,2 i 3 osobowych
    2. zdrową, zbilansowaną dietę ( 1200 kcal ; dieta owocowo-warzywna )
  2. profesjonalnie opracowany program treningowy ( każdego dnia 5 różnych zajęć ) : 
  • zajęcia w terenie ( Nordic Walking, marsz )
  • zajęcia na siłowni
  • zajęcia na sali fitness ( Aerobic, Step, Dance, Pilates, Body Ball, Tabata, Latino, BS, ABT, TBC, Stretching i wiele innych; poniżej opisy niektórych z nich )
  • aqua aerobic
    Program oraz intensywność ćwiczeń ustalana jest w zależności od predyspozycji i zainteresowań grupy.

 

  1. sauna sucha i łaźnia parowa, jacuzzi
  2. korzystanie z całego kompleksu basenowego
  3. Istnieje możliwość skorzystania z oferty odnowy biologicznej, zabiegów kosmetycznych, kriokomory, dodatkowych zajęć fitness według oddzielnego cennika:
  • Odnowa biologiczna
  • Baltiqa SPA
  • Kriokomora
  • Zajęcia Fitness

Na turnus prosimy zabrać: strój kąpielowy, czepek, strój sportowy, strój gimnastyczny, obuwie sportowe na salę gimnastyczną, obuwie do zajęć w terenie, obuwie na basen, kurtkę przeciwdeszczową, dodatkowy ręcznik.

 

SEZON NISKI

21.02.-27.03. 01.10.-23.12.

SEZON ŚREDNI

24.12.-20.02. 28.03.-01.09.

SEZON WYSOKI

16.06.-31.08.

Cena

 7 dni*

14 dni**

 7 dni*

14 dni**

 7 dni*

14 dni**

Miejsce w pokoju jednoosobowym

1 648 zł 

3356 zł 

1 669 zł

 3 398 zł

2 075 zł 

 4 210 zł 

Miejsce w pokoju dwuosobowym

1 368 zł 

2 796 zł 

 1 431 zł

 2 922 zł

1 669 zł 

3 398 zł 

Miejsce w pokoju trzyosobowym

1 319 zł 

2 698 zł 

 1 396 zł

2 852 zł

1 557 zł 

3 174 zł 

Bez zakwaterowania*

   794 zł

1 648 zł

    794zł

1 648 zł

   794 zł

1 648 zł

*Cena pakietu bez zakwaterowania w OPO..

 

 

 

 

Opłata za miejsce parkingowe w/g cennika.

 

 

 

 

W trakcie pobytu istnieje możliwość skorzystania z zabiegu SPA za dodatkową opłatą w wysokości  50 zł.

CENNIK OBOWIĄZUJE OD 1 MARCA 2019

Istnieje możliwość wykupienia wczasów weekendowych oraz w terminach niestandardowych, wówczas cennik ustalany jest odpowiednio do długości pobytu.

 

REZERWACJE:                                                                                                                      

Ośrodek Przygotowań Olimpijskich                                                                      

 tel: Monika Lipska 792-001-955;

e-mail: fitness@cetniewo.cos.pl

UWAGA !

Przy dokonywaniu wpłaty zadatku za pobyt  w rubryce:   Uwagi dotyczące rezerwacji  –
 prosimy
o dopisek  WCZASY KONDYCYJNO – ODCHUDZAJĄCE”


Nordic Walking (marsz z kijami) - w trakcie treningu Nordic Walking angażujemy ponad 90% mięśni całego ciała, tętno wzrasta o ok. 5 -17 uderzeń na minutę 

Marsz - aktywny spacer na świeżym powietrzu o umiarkowanym tempie wraz z ćwiczeniami ogólnorozwojowymi całego ciała. Doskonała praca, która pozwoli nam oczyścić i uaktywnić organizm.

Aqua Aerobic - zajęcia ogólno rozwojowe, aerobic w wodzie, bezpieczne dla stawów i mięśni. Aby uczestniczyć w zajęciach nie trzeba umieć pływać. Nawet duża ilość powtórzeń w wodzie jest bezpieczna dla organizmu.

Sala Fitness - trening wzmacniający całe ciało (rowery, bieżnie, BS, ABT, TBC) prowadzony pod okiem wykwalifikowanego instruktora, który doradzi, w jaki sposób ćwiczyć by poprawić kondycję, wzmocnić poszczególne partie mięśniowe lub pozbyć się paru zbędnych kilogramów.

Aerobic - zajęcia choreograficzne. W zależności od stopnia zaawansowania choreografie składają się
z prostych lub bardzo złożonych kroków, których wykonywanie wpływa na poprawę koordynacji, pamięci ruchowej, poczucia rytmu, stymuluje układ krążenia i układ oddechowy.

Step - intensywne ćwiczenia choreograficzne z użyciem stopnia o zróżnicowanym poziomie trudności. Jest to trening modelujący dolne części ciała, jak brzuch, pośladki, uda. Druga część (BS, ABT, TBC).

BS - (Body Shape) - zajęcia na sali wzmacniające mięśnie obręczy barkowej, kręgosłupa, brzucha, pośladków oraz kończyn dolnych przy użyciu niewielkich obciążeń. Body Ball, Easy Ball, Stretching, Callanetics.

ABT - zajęcia kształtujące dolne partie mięśniowe ( brzuch, uda, pośladki), poprawiają wygląd i stabilizują sylwetkę.

TBC - (Total Body Conditioning) - zajęcia ogólnorozwojowe w formie interwałowej, podczas których angażowane są wszystkie partie mięśniowe. Wysoka intensywność zajęć, w których przeważają ćwiczenia dynamiczne. Część dynamiczna lekcji zawiera choreografię ze wzmocnieniem.

Pilates - jest dobry bez względu na wiek czy stan zdrowia. Główną zaletą ćwiczeń jest bowiem ich niewiarygodna efektywność. Ich istotą jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała.

Sekretem pilatesu jest silny rozwój centrum naszego ciała - mięśni brzucha pleców i miednicy. Trening poprawi równowagę, stabilność i kondycję naszego ciała. Ważne jest prawidłowe oddychanie, pełny wydech pozwala dotrzeć do najgłębszych partii mięśni brzucha. Pilates jest metodą mającą na celu stworzenie równowagi
w ciele.

Body Ball - (ćwiczenia z dużą piłką), Easy Ball - (ćwiczenia z małą piłką) -  piłka wdziera się do sal gimnastycznych, urozmaici trening zarówno początkujących, jak i bardziej zaawansowanych dzięki temu treningowi ujędrnisz uda, wzmocnisz mięśnie brzucha i grzbietu, a także usprawnisz układ krążeniowy
i oddechowy.

Callanetics - ćwiczenia wyszczuplające i ujędrniające, wzmacniające i rozciągające, skierowane na poszczególne partie ciała, zasadniczo korygują brzuch i pośladki. Efektem wytężonej pracy jest szczupła sylwetka, wzmocnione mięśnie pleców pozwalają utrzymać i kształtować prawidłową postawę ciała.

Stretching - ćwiczenia rozciągające mięśnie, obowiązkowe po każdym treningu. Poprawiają zakres ruchu
w stawach. Mięśnie stają się sprężyste i silne. Dzięki stretchingowi rozciągamy i uelastyczniamy mięśnie, działamy relaksująco i odprężająco.

Lista partnerów

Ilość wyświetleń: 23938